КУ
«Сарненський ЦПРПП» інформує, що 19
березня 2021 року о 10.00 год. відбудеться вебінар для вчителів математики «Застосування освітніх технологій
спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів».
Приєднатися до заходу можна за
посиланням:
https://meet.google.com/aeb-fjxj-dyp
Ярмарка педагогічної майстерності. Підсумки
КУ
«Сарненський ЦПРПП» інформує, що 17
лютого 2021 року о 11.00 год. відбудеться вебінар для заступників керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти «Цифрові
технології як інструмент забезпечення успіху Нової української школи».
Приєднатися до заходу можна за
посиланням: https://meet.google.com/abh-rfae-ykg
КУ
«Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що
27 січня 2021 року о 14.00 год.
відбудеться вебінар
для вчителів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти «Цифрова компетентність педагогічних працівників.
Створення освітніх ресурсів».
Приєднатися до заходу можна за
посиланням: https://meet.google.com/ezv-dygd-uwo
КУ
«Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що
20 січня 2021 року о 10.00 год.
відбудеться вебінар
для вчителів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти «Цифрова компетентність педагогічних працівників.
Створення освітніх ресурсів».
Приєднатися до заходу можна за
посиланням: https://meet.google.com/dfj-yjpk-gnk
10 грудня 2020 року о 14:00 годині запрошуємо приєднатись до участі у вебінарі з
теми «Організація освітнього процесу в дистанційному режимі.Урок в
асинхронному режимі взаємодії за допомогою дистанційних платформ» за
посиланням https://meet.google.com/atn-vjvg-rni
КУ
«Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що
10 грудня 2020 року о 14.30 год.
відбудеться вебінар
для вчителів природничо-освітньої галузі «Використання
інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Створення освітніх
ресурсів».
Приєднатися до заходу можна за
посиланням: https://meet.google.com/kdk-nrdm-fbn
Програма вебінару додається.
Синхронне й асинхронне дистанційне навчання
У переважній більшості шкіл цей навчальний рік відбувається у форматі змішаного навчання, коли практикують поєднання різних режимів роботи (онлайн та аудиторна) у різних класах чи в різний часу.
Непросто вибрати конкретну комбінацію, яка найкраще підійде для умов, особливостей та обмежень закладу, класу, колективу вчителів і родинної спільноти. А для онлайнової частини змішаного навчання потрібно обирати синхронний чи асинхронний режим взаємодій.
РАЙОННЕ ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ
МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Тема: Актуальні проблеми організації
навчально-виховного процесу в ЗНЗ.
Участь у ярмарці педагогічних ідей - 2018
Виступ на семінарі
Тест для вчителів початкових класів
Як повідомляє на своїй сторінці у ФБ міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, директор Стрийської школи на Львівщині Сергій Запісов розробив і виклав у відкритий доступ тест на знання змін до оновлених програм початкової школи.Цей тест вже пройшли понад тисяча вчителів. Це прекрасний приклад того, як нові технології дають змогу швидше і ефективніше доносити інформацію. Але найголовніше - це приклад того, що саме директори шкіл своєю позицією можуть пришвидшувати запровадження нових підходів до викладання у школах.Експрес-тест розрахований для вчителів початкових класів, які хочуть перевірити свої знання ключових змін в оновленій програмі початкового навчання 2016-2017 навчального року.Автор тесту подає коротку інструкцію до тесту: «Все просто. Обираєте, де треба обирати, вписуєте, де потрібно вписати. Перед виконанням завдання рекомендую ознайомитись з коментарем-підказкою. Ця можливість Вам надана перед виконанням завдання. Наявність коментаря зображено у вигляді діалогічної «хмаринки». В кінці отримуєте результат. Визначаєте свій рівень знань. У випадку «катастрофічного» результату потужно надолужуєте прогалини. Успіхів!»
План занять школи молодого вчителя фізкультури на 2016-2017 н.р.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
ЗНЗ
|
Стаж роботи
|
Наставник
|
1
|
Крат Іван
Васильович
|
Сарненська
ЗОШ І-ІІ ступенів №3
|
-
|
Магрело В.В.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар