Вітаю Вас на своєму блозі.

В і т а ю -- В а с -- н а -- б л о з і !
«Не той розумний, хто багато знає,
а той, хто вміє застосовувати ці знання».
Вольфганг Гете


Методична робота


КУ «Сарненський ЦПРПП» інформує, що 19 березня 2021 року о 10.00 год. відбудеться вебінар для вчителів математики  «Застосування освітніх технологій спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів».

Приєднатися до заходу можна за посиланням:

https://meet.google.com/aeb-fjxj-dyp

Ярмарка педагогічної майстерності.   Підсумки




КУ «Сарненський ЦПРПП» інформує, що 17 лютого 2021 року о 11.00 год. відбудеться вебінар для заступників керівників закладів  загальної середньої та позашкільної освіти «Цифрові технології як інструмент забезпечення успіху Нової української школи».

Приєднатися до заходу можна за посиланням: https://meet.google.com/abh-rfae-ykg

КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що 27 січня 2021 року о 14.00 год. відбудеться вебінар для вчителів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти «Цифрова компетентність педагогічних працівників. Створення освітніх ресурсів».

Приєднатися до заходу можна за посиланням: https://meet.google.com/ezv-dygd-uwo



КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що 20 січня 2021 року о 10.00 год. відбудеться вебінар для вчителів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти «Цифрова компетентність педагогічних працівників. Створення освітніх ресурсів».

Приєднатися до заходу можна за посиланням: https://meet.google.com/dfj-yjpk-gnk


10 грудня 2020 року о 14:00 годині запрошуємо приєднатись до участі у вебінарі з теми «Організація освітнього процесу в дистанційному режимі.Урок в асинхронному режимі взаємодії за допомогою дистанційних платформ» за посиланням  https://meet.google.com/atn-vjvg-rni


КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників» інформує, що 10 грудня 2020 року о 14.30 год. відбудеться вебінар для вчителів природничо-освітньої галузі «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Створення освітніх ресурсів».

Приєднатися до заходу можна за посиланням: https://meet.google.com/kdk-nrdm-fbn

Програма вебінару додається.


Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

    У переважній більшості шкіл цей навчальний рік відбувається у форматі змішаного навчання, коли практикують поєднання різних режимів роботи (онлайн та аудиторна) у різних класах чи в різний часу. 

Непросто вибрати конкретну комбінацію, яка найкраще підійде для умов, особливостей та обмежень закладу, класу, колективу вчителів і родинної спільноти. А для онлайнової частини змішаного навчання потрібно обирати синхронний чи асинхронний режим взаємодій.

читати далі.....




РАЙОННЕ  ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ 

МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ


Тема: Актуальні проблеми організації 

навчально-виховного процесу в ЗНЗ.


МЕТА: створення умов для успішної адаптації молодих педогогів до роботи в школі.
ЗАВДАННЯ:Забезпечувати професійний ріст молодих спеціалістів;
ü Надавати методичну допомогу в  становленні молодого спеціаліста як фахівця;
ü Ознайомити з досвідом роботи педколективу Сарненської ЗОШ І-ІІ ст. №3
 

Вступна частина
1.    Відкриття семінару.
                                          Кушмирук О.С. – методист СРМК
2.    Презентація закладу.
                                             Ткачук Н.В. – директор Сарненської  
                                              ЗОШ І-ІІ ст. №3
3.    Заняття з елементами трейнінгу.
                                             Всі присутні.

Теоретична частина
1.    Особливості організації навчально-виховного процесу з математики, фізики, інформатики в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».
Кушмирук О.С. – методист СРМК
2.    Науково-методичний супровід вивчення курсу фізики у 7-9 класах за оновленими програмами і запровадження компетентнісного підходу до навчання фізики.
                                             Карп’юк П.В., вчитель фізики        
                                             Сарненської ЗОШ І-ІІ ст.
3.    Особливості оновленої навчальної програми для 5–9 класів та рекомендації щодо її успішної реалізації.
                                             Магрело В.В., вчитель інформатики ,           
                                           математики Сарненської ЗОШ І-ІІ ст.№3
4.    Підведення підсумків. Домашнє завдання.
                                                 Кушмирук О.С. – методист СРМК


Творча  лабораторія  вчителя
(практична частина)

1.     Відеофрагмент уроку фізики «Температура плавлення. Розрахунок кількості теплоти при плавленні(твердінні)тіл»
                                         Карп’юк П.В., вчитель фізики        
                                        Сарненської ЗОШ І-ІІ ст.
2.     Відеофрагмент уроку математики «Подорож у країну «Натуральних чисел».»
                                       Лобасюк А.С.., вчитель математики              
                                      Сарненської ЗОШ І-ІІ ст.№3
3.     Відеофрагмент інтегрованого уроку математики та історії «Додавання, віднімання та порівняння натуральних чисел. Хронологія часу.»
                                       Магрело В.В., вчитель інформатики ,           
                                       математики , Ткачук Н.В.  вчитель    
                                       історії Сарненської ЗОШ І-ІІ ст.№3
4.     Відеофрагмент уроку інформатики

Участь у ярмарці педагогічних ідей - 2018




Виступ на семінарі




Тест для вчителів початкових класів

Як повідомляє на своїй сторінці у ФБ міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, директор Стрийської школи на Львівщині Сергій Запісов розробив і виклав у відкритий доступ тест на знання змін до оновлених програм початкової школи.Цей тест вже пройшли понад тисяча вчителів. Це прекрасний приклад того, як нові технології дають змогу швидше і ефективніше доносити інформацію. Але найголовніше - це приклад того, що саме директори шкіл своєю позицією можуть пришвидшувати запровадження нових підходів до викладання у школах.Експрес-тест розрахований для вчителів початкових класів, які хочуть перевірити свої знання ключових змін в оновленій програмі початкового навчання 2016-2017 навчального року.Автор тесту подає коротку інструкцію до тесту: «Все просто. Обираєте, де треба обирати, вписуєте, де потрібно вписати.  Перед виконанням завдання рекомендую ознайомитись з коментарем-підказкою. Ця можливість Вам надана перед виконанням завдання. Наявність коментаря зображено у вигляді діалогічної «хмаринки». В кінці отримуєте результат. Визначаєте свій рівень знань. У випадку «катастрофічного» результату потужно надолужуєте прогалини. Успіхів!»

План занять школи молодого вчителя фізкультури на 2016-2017 н.р.

І заняття.   25.09.2016 р. 
Тема: Ведення шкільної документації.

1.     Інформація методиста відділу освіти про мету, завдання, форми роботи.
2.     Ведення шкільної документації (консультація).
3.     Складання плану-конспекту уроку (практикум).

ІІ заняття.   10.12.2016р. 
Тема: Моделювання структури сучасного уроку.

1.     Використання навчально-матеріальної бази закладу в процесі підготовки та проведення уроку (фрагмент уроку).
2.     Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу (ділова гра).
3.     Нестандартні форми проведення уроків.

ІІІ заняття.   20.05.2017 р. 
Тема: Організація позакласної роботи з фізичної культури.

1.     Організація позакласної роботи з фізичної культури (з обміну досвідом).
2.     Методика організації індивідуальної роботи (тренінг).
3.     Підсумок роботи школи молодого вчителя за навчальний рік. Вироблення рекомендацій та пропозицій на наступний період.

Список слухачів школи молодого вчителя фізкультури:


№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
 ЗНЗ
Стаж роботи
Наставник
1
Крат Іван
Васильович
Сарненська
ЗОШ І-ІІ ступенів №3
-
Магрело В.В.








План проведення консультацій  з  молодими вчителями

Вересень
-           Планування роботи на рік:
-         Календарно-тематичне планування;
-         Щодення та поурочне планування;
-         Планування виховної роботи;
Жовтень
-       Підготовка до уроків;
-          Проведення уроків;
-         Використання методичної та допоміжної літератури;
-         Робота із шкільною документацією;
-         Робота з учнівськими зошитами;
-         Проведення шкільних олімпіад.
Листопад
-         Організація виховної роботи з дітьми;
-         Організація роботи з батьками;
-         Використання методичної та допоміжної літератури;
Грудень
-         Тематичне та семестрове оцінювання;
-         Проведення предметних тижнів;
-         Робота з обдарованими дітьми;
-         Організація індивідуальної роботи з учнями.
Січень
-          Робота по збереженню життя і здоров’я дітей;
-         Удосконалення уроку як форми навчання.
Лютий
-         Підготовка до конкурсу молодих вчителів.
Березень-квітень
-         Організація повторення з предмета;
-          Підготовка до проведення атестації за курс базової та повної школи;
-         Організація роботи по проведенню екскурсій та навчальної практики.
Травень
-         Організація та проведення оздоровлення школярів;
-         Збереження життя та здоров’я дітей в період оздоровлення.


Немає коментарів:

Дописати коментар